بررسی موانع بکارگیری روشها و فنون تدریس فعال در فرآیند یاددهی- یادگیری از دیدگاه معلمان مدارس ابتدا
|
11/19/2019 · بررسی مشکلات به کارگیری روشهای فعال تدریس توسط معلمان دوره ابتدایی (مطالعه موردی شهرستان هوراند) چکیده در روند تعلیم و تربیت، روشهای فعال تدریس به منزله ابزارهای کار معلمان تلقی میگردند، با توجه به اهمیت موضوع در این … |
|
پژوهش حاضر با هدف شناسایی مشکلات استفاده از روش های تدریس فعال از دیدگاه معلمان مدارس ابتدایی پسرانه شهر تهران صورت گرفته است. جامعه نمونه این تحقیق 400… |
|
چکیده هدف این پژوهش شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت مدارس از دیدگاه متخصصان تعلیم و تربیت و بررسی وضعیت موجود کیفیت مدارس از دیدگاه دانش آموزان است. این پژوهش ترکیبی از نوع راهبرد اکتشافی متوالی است. |
|
موضع مقاله :الگوها و روش های نوین در تدریس دوره ابتدایی . چکیده : یکی از مشکلات مهم و اساسی در نظام آموزش و پرورش خصوصاٌ در کشور ما، به کار نگرفتن روش های |
|
پس از تحقیق و بررسی و با مشاهده ی دقیق متوجّه شدم باید ابتدا ضعف رو خوانی او را برطرف کنم تا خودبه خود در درس های دیگر هم پیشرفت کند برای این منظور با مدیر مدرسه و سایر همکاران صحبت نمودم و از … |
برچسبها:الگوها و روش های نوین در تدریس دوره ابتدایی, شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت مدارس و بررسی وضعیت موجود آن ..., مشکلات خواندن در دوره ابتدایی و راه حل های آن, مقاله آسیب شناسی کاربرد روش های تدریس فعال در مدارس ابتدایی, مقاله بررسی مشکلات به کارگیری روشهای فعال تدریس توسط ...