مطلبي درباره ي تشويق دانش آموزان به حمايت از محيط زيست و …………
|
الف : دانش: اگر فرد درباره ي چيزي که مي خواهد بيانديشد ادراک يا دانشي نداشته باشد قادر به تفکر و تجزيه و تحليل آن موضوع نخواهد بود و به همين دليل درباره ي هر موضوعي که مي خواهيم در کلاس از اين … |
|
مي دانيد كه آموزش و پرورش پايه و سرمنشا پدشرفت هر كشور است. آموزش و پرورش با تربيت دانش اموزان، در حقيقت آينده كشور را رقم مي زند چرا كه همين دانش آموزان در آينده مسووليت هاي مختلف كشور را به عهده خواهند گرفت . |
|
الف : دانش: اگر فرد درباره ي چيزي كه مي خواهد بيانديشد ادراك يا دانشي نداشته باشد قادر به تفكر و تجزيه و تحليل آن موضوع نخواهد بود و به همين دليل درباره ي هر موضوعي كه مي خواهيم در كلاس از اين … |
|
و اين تنها در سايه ي انتقال اطلاعات به ذهن شاگردان حاصل نمي شود بلكه در برنامه هاي مدارس بايد روش هايي گنجانده شود كه از طريق آن ها دانش آموزان قابليت هاي چگونه آموختن را از طريق نظم فكري … |
|
2تحسين و حمايت:مانند: آفرين، كاملا با تو موافقم ، از لباست خيلي خوشم اومد، كه از اين تكنيك می توان در اكثر جلسات ارتباط رو در رو استفاده کرد مثلا در یک جلسه در همان لحظه اول بلافاصله به قسمتي از … |
برچسبها:آموزش تفكر به دانش آموزان ( ضرورت و اهميت آن), تفکر و نحوه آموزش آن به دانش آموزان, راهكارهاي پرورش خلاقيت در دانش آموزان, نقش مهارتهای کلامی و غیر کلامی در ارتباطات | پایگاه تحلیلی ...